Uppe Med Tuppen!

| Postat i: My Life In Words
Vaknade i dag vid halv sju när Daniel gick upp, försökte somna om men det var
ju bara att glömma. Hade även svårt att somna i går så har säkert sovit runt sex timmar i natt vilket
är lite för lite för mig. Nu ska jag inte klaga för om någon timme kommer fyra av mina fina vänner hit
och dagen kommer bestå av shopping, mat, bio och massor av annat kul. En hel del skratt hoppas
jag även på, brukar inte vara så ovanligt när jag är med dessa tjejer.

Jag har förresten köpt ett par nya darlings!
Mina skor jag har använt nu under vintern gjorde så
otroligt ont att jag inte kunde gå i de och närjag kände efter
så var det hål och annat jobbigt i skorna.


sv: haha, det var en cola flaska :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: