18-års Middag Står På Schemat!

| Postat i: My Life In Words
I går kväll åkte jag hem till min kära vän Johanna dit Frida också
kom, för en riktig myskväll framför tv och massor av filmer!
Fina Johanna lagade super god mat och till filmen tjocka vi chips
och dipp. Johanna och jag somnade säkert inte förrän halv tre
på natten för låg och pratade om allt.

Nu förbereder jag mig för att snart åka till Angelina på
18-års middag, eftersom hon fyllde år i torsdags!
Ska bli otroligt kul! Även fast jag är trött och seg av mig
ska jag vara på toppen humör och ha en riktigt bra kväll!
Hoppas ni andra får det en bra lördags kväll med mys eller utgång!

Har tyvärr inga bilder från igår och kommer inte ha med mig kameran
till Angelina heller, men om jag har tur så tar jag några bilder får
Joanna sen. Hon brukar nämligen ha kameran i högsta
hugg när hon ska iväg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: