Underbart!

| Postat i: My Life In Words
Nyduschad och med rakade ben ligger jag nu i sängen, underbart!
Har dock inte nya sängkläder som är det bästa som finns när man
är nyduschad och har rakade ben, men med tanken att det är
fredag i morgon och har bara en lektion sen är det lov är mitt humör
på topp ändå. Humöret stiger ännu mer när jag tänker på att på lördag
bär det av till London med min älskling, bästa vännen Sara och hennes
älsking, det ska bli så kul! Måste bara se till att börja packa, fast det
får bli i morgon eller någon timme innan vi åker till flygplatsen,
som det burkar bli för mig.

Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med
några avsnitt av Pretty Little Liars
första säsongen, det är så spännande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: