24 augusti

| Postat i: My Life In Words
Har inte skrivit på några dagar nu så tycker det är dags för en uppdatering! I torsdag åkte jag och Daniel till SU (Stockholms Universitet) för att kolla upp vart jag har inskriving och upprop nästa onsdag. Kan säga att det campuset var ganska stort! Virrade runt lite i någon byggnad innan vi hittade rätt (fick lite hjälp också). Igår valde vi att ta en promenad till Solna och där ifrån tog vi tunnelbanan ner till stan. Efter att ha köpt en snordyr men otroligt god glass så gick vi och såg The Heat på bio, för när girlsen var här så såg vi den aldrig för det fanns inte platser kvar. Det var en riktig skratt film! Skratta så jag nästan var dubbelvikt och Daniel tyckte den också var rolig. Vi båda hoppas på att det kommer en tvåa på den! När filmen var slut gick vi och strosade runt i gamla stan, så mysigt! Älskar gamla stan! Idag har jag köpt gymkort på fitness24/7, så nu blir det gymma av och komma iform! Eller i alla fall ett försökt till det, haha.. Sen tog vi oss en promenad till Häggvikshandelsplats för att handla hem mat på ica maxi. Vi kom väl hem vid kvart i fyra, fyra och sedan dess har vi bara tagit det lugnt. Jag har tittat på En Prinsessas Dagbok 2 och Daniel har legat och sovit, riktig rolig typ han är... Nejdå, skojade bara. Han kan faktiskt vara rolig ibland! Ikväll ska vi kolla på F1 och förmodligen kommer jag somna till det. Ganska vanligt faktiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: