Bullkalas

| Postat i: My Life In Words
 
Är precis hemkommen från farmor och farfar efter att ha varit där sen halv ett. Innan jag gick till de så tog jag en
sväng förbi mammas jobb, för hon jobbar nämligen i närheten. Hon hjälpte mig fylla i några papper och sånt som jag måste fylla i eftersom jag ska flytta. Hemma hos farmor och farfar så pratade vi mest skit och senare blev det gofika som vanligt när jag är där. Måste bara säga att deras katt de har, har blivit så enormt tjock! Förut var hon ändå lagom fet, men nu har det gått över styr. Fast det är väl inte så konstigt när farmor matar henne med glass/grädde och sen kattgodis varje dag då de dricker kaffe. Nu är jag så jäkla trött så ska lägga mig i sängen och kolla på några keeping up with the kardasians avsnitt för jag har halkat efter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: