Jobb, jobb och ännu mer jobb!

| Postat i: My Life In Words
Fyra arbetsdagar kvar och det kan nog inte gå saktare! Vill bara att det ska ta slut någon gång. Jag var i alla fall ledig igår och hade hela dagen för mig själv så valde att cykla ut till björnön med mamma och solade, sen tog vi oss en lunch vid kajen och bara njöt. Igår var faktiskt första lediga dagen jag inte hade något planerat på själva dagen. På kvällen träffade jag Jen, Joanna, Angelina och Jessica och pratade igen allting som har hänt. Känns helt sjukt att jag ska flytta från alla och speciellt att Joanna ska flytta ner ända till Götet. Vi får väl skypa eller något, för jag kommer ju inte ha så långt hem och de andra kommer ju lättare komma till mig än Joanna. Men jag kan inte vara gladare för hennes skull! Det känns bara jobbigt att en av mina bästa vänner kommer bo så långt borta från mig. Och om jag inte har skrivit det så kommer jag flytta nästa fredag, men börjar faktiskt få en liten klump i magen att jag ska lämna allting här och kommer inte ha så nära till mammi och till vännerna. Samtidigt som jag känner så, så ska det bli kul och spännande med ett nytt kapitel i mitt liv och vi får se vart det leder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: