Varför jag tränar

| Postat i: Fitspo/Träning
För tillfället känner jag mig så otrligt fet och tjock. Tror mest för att jag ska ha min tjejvecka. Egentligen ska jag vara stolt över mig själv. För det har skett stora förändringar i min kropp sedan oktober när jag bestämde mig för att komma igång med träningen igen. Det var i oktober jag märkte hur dåligt jag mådde över min egna kropp, det var helt fruktansvärt! Jag bestämde mig för att ta bilder för att kunna se resultat. Bilderna är inget som kommer komma upp här i bloggen om jag inte skär ner de och visar någon kroppsdel, men tänker inte visa hur hela jag såg ut för jag skäms så enormt mycket över det. Jag får sådan stor inspiration att fortsätta av de som lägger ut sina för och efterbilder och jag tycker det är otroligt starkt gjort av de att visa när de mår som sämst över sin kropp. Jag skulle inte kunna göra det eftersom jag skäms så mycket över hur jag såg ut, men varje gång jag ser en sådan bild tänker jag att det faktiskt är möjligt och om de kan så kan väl jag.  Nu har jag kommit en bra bit på vägen men det är en bit kvar tills jag själv är nöjd med mitt resultat. Jag gör detta för min egen skull och ingen annans! Jag bryr mig helt ärligt talat inte alls om ingen annan ser förändring på min kropp för det är inte för deras skull jag gör detta. Mitt ända mål med träningen är att jag ska må bra och jag ska känna mig bekväm i min egna kropp.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: