100-dagarsfesten

| Postat i: My Life In Words
  
Har tyvärr inga bilder från kvällen, men lånar bilden som Emma la upp på instagram.
Måste bara säga att i torsdag var den roligaste kvällen på länge! Somnade med ett leende på läpparna. Kvällen började hos Jenkan och sedan drog vi till en lokalfesten för vår skola, dock var det inte alls så många där men jäkla vad kul vi hade där. Efter det tog vi taxi ner på stan och var på Pluto resten av kvällen. Träffade massor av gamla klasskompisar som jag faktiskt inte har sett på år, bokstavlig talat. Ramlade ett antal gånger bland annat en gång i trappan på väg ner från terrassen, så var lite öm igår. Stannade ända tills det stängde då jag och Sara gick hem till mig på en gång. Trodde jag inte skulle klara av hela kvällen eftersom jag inte mådde så bra pga förkylningen, men jag hade den bästa kvällen! Så jäkla kul! Tackar alla så himla mycket som gjorde min kväll så bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: