5 av 5 toasters

| Postat i: My Life In Words
 
Hela gårdagen blev en riktig chilldag. Vaknade med huvudvärk för ovanlighetens skull, brukar faktiskt aldrig bli så bakis efter jag har druckit, men huvudvärken gick över ganska fort. Vi hade tänkt att gå och titta på The great and powerful-Oz, men jag blev för snål sen hade mamma och Lasse hyrt En Oväntad Vänskap som både jag och Daniel ville se. Vi blev lite spontana på kvällskvisten och tog cylkarna och cyklade ut till Hälla för att köpa godis och glass. Jag bor ju två minuter ifrån en coop-butik, men vi ville röra lite på oss och göra något annorlunda för en gång skull. Alltid lite roligt att vara spontan och hitta på någonting. När vi kom hem så gosade vi oss ner under täcket och tittade på En Oväntad Vänskap med glass och godis. Köpte en ny glass eller ja, det är frozen yoghurt, Yollibox heter den och var riktigt god. Jag köpte med chokladsmak, men fanns andra också. Filmen var i alla fall hur bra som helst, så jäkla vacker! Om ni inte har sett den så måste ni verkligen göra det! En av de bästa filmerna jag har sett, så jag ger den 5 av 5 toasters. Kommer troligen se den fler gånger för att den var så bra.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: