Gårdagskvällen

| Postat i:



Hade det riktigt kul igår kväll! Började med att vi firade och förade lite hemma hos Angelina och Joannas gruppkompis eller vad man ska säga. Vid elva drog vi ner till BMB där det blev lite krångel men vi kom in tillslut. Var inte så mycket folk i början men det droppade in allt fler ju mer tiden gick. Köpte bara en shot på krogen så gjord inte av med allt för mycket. Vi köpte två fyror men fick två sexor, så det var ju snällt av han i baren! Dessutom så fick jag ta Sandras halva shot också för hon vågade inte ta hela, haha. Dock stack jag hem tidigare än vad jag hade tänkt mig. Drog hem redan vid halv två men var så jäkla trött så höll på att somna på dansgolvet.

Oj så glad jag var då...haha! Men det var verkligen en grymt rolig kväll! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: