Glömsk?

| Postat i: My Life In Words
Hemma från skolan redan och har planerat att sitta och plugga hela kvällen. Har i alla fall skickat in en sak redan som jag låg efter i eller som jag hade kvar att skicka in så det är ju bra i alla fall nu har jag bara 4 saker kvar!! Ska försöka skicka in en till sak i kväll om jag hinner klart med den. Är hur trött som helst, skulle kunna somna och sova i flera timmar. Gick in här för att det var något jag skulle skriva om men kommer inte ihåg det nu, så typiskt mig. Händer alltid när jag ringer någon och så har jag någoting att säga men så glömmer jag alltid bort det när personen har svarat. Blir så irriterad, hur svårt ska det vara att komma ihåg någonting? Sen när jag väl har slutat prata med personen så kommer jag på, men tänker att jag tar det någon annan dag för jag orkar inte ringa upp och berätta det. Sen blir det samma visa igen när jag väl ringer personen. Jag kanske har något fel? Eller så är jag bara överdrivet glömsk i vissa situationer.. Tror mer på det andra alternativet. Jaja, det här blev ju inte något värt inlägg direkt, men ska försöka plugga nu så pusshej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: