Ibland har man bara ingen ork

| Postat i: My Life In Words
Jag är så jäkla trött och stressad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har sovit skit dåligt i natt och är enormt stressad över skolan. Jag vet att jag borde ta tag i det och göra upp en lista vad som ska göras och börja, men idag är jag alldeles för trött. Det jag skulle vilja göra är att stänga in mig i mitt rum släcka lampan och andas ut, inte ha någon elektronik pryl utan bara ligga och stirra i taket. Dock vet jag att jag inte skulle klara mig så länge, säkert 5 minuter sen skulle jag få panik och behöva göra något. Men ska titta klart på Maria och Mindy nu sen ska jag försöka läsa lite ur min engelska bok som tydligen ska vara utläst tills i morgon. Jag har bara 400 sidor kvar.. Yey...
Kram från en finnig brud
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: