Mar. 14, 2013

| Postat i: My Life In Words
Ingen bra dag idag heller. Har varit negativt hela dagen och nu gråter jag bara. Ser allting bara negativt också. Ska försöka rycka upp mig och tänka positivt för i morgon är det fredag och jag har sovmorgon, ska även fira angelinaballerina som vi har köpt present till idag, spännande spännande. Bäst för dig att du blir glad för det du får annars du!! Tror du är liite nyfiken på vad du kommer få. Egentligen ogillar jag att gå och leta presenter, tycker det är så jäkla svårt. Sen när jag väl har hittat någon börjar jag tvivla på det och tänker om det inte är bra nog och personen jag köper det till kanske inte alls vill ha det eller gillar det jag har köpt. Men tillbaka till ämnet, vi ska först till hennes kompis och fira henne där ett tag och sedan drar vi ut på BMB. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul! Alla säger att det är så sjukt mycket roligare där, så jag hoppas att det stämmer och att jag inte har allt för höga förväntningar på stället.

Hahah ååh lite sen med att läsa detta! Men jag tyckte jättemycket om presenterna!! :D Eller ja.......... ni är ju för roliga era knasbollar! Tack så jättemycket igen! :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: