Mar. 19, 2013

| Postat i: My Life In Words
Hello, har setat hela eftermiddagen och jobbat med mitt projektarbete. Projektrapporten ska vara inskickad den 11/4 och det är ju mindre än en månad kvar. Har lite smått panik för började med rapporten igår och jag är inte ens klar med själva arbetet så kommer få prioritera det högst just nu tills jag har lite mer koll och ordning på det hela. I alla fall så tar jag kväll nu och ska kolla på tv en stund innan jag kommer somna, så jäkla trött. Hade tänkt att gå och sola, men har somsagt varit upptagen med annat så det får bli en annan dag, kanske imorgon? Har hemma studier imorgon så har ju lite tid då. Ska faktiskt ändå gå upp ganska tidigt så jag får någonting gjort imorgon. Det brukar alltid bli att jag inte gör någonting när jag väljer att sova ut så det är lika bra att gå upp hyfsat imorgon. Ska även åka och kolla på hårfärger för orkar inte riktigt gå till min frisör och färga, hon skulle ha 900 kr för att färga utväxten och jag vill inte lägga pengarna på det just nu men samtidigt orkar jag inte ha utväxt. Så det kommer bli spännande, är dock otroligt rädd för att det kommer bli helt fel och ändå behöva gå till frisören för att fixa till det. Men puss och godnatt nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: