Mar. 31, 2013

| Postat i:
Igår åkte mamma och Lasse ner till västkusten så jag och Daniel blev kvar ensamma här hemma. Vi tog oss en tripp till Erikslund och letade efter ett par svarta jeans till mig. Tillslut hittade jag ett par på jc som satt bra på mig, de kostade 299 eftersom man fick 100 kronor rabatt om man var medlem eller blev. Så det var bra! Senare på kvällen gick vi och såg Croodarna på bio. Jättegulligt film, och ganska roligt. Vi fick biobiljetter i påskägget av mamma så valde att använda de på en gång, haha. När vi kom hem så var Sex And The City 2 på fyran som jag tvingade Daniel att se, tror faktiskt att han tyckte den var helt okej och smårolig. Idag blir det att plugga, Jennifer ska försöka färga håret på mig och sen packa inför imorgon! Är så taggad, haha, det ska bli så jäkla kul!

TEST




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: