Solat och pluggat

| Postat i: My Life In Words
Somsagt så vaknade jag tidigt idag för att få saker och ting gjorda idag. Ställde klockan på åtta och gick upp ungefär en halvtimme senare. Jag gick iväg och solade nästan på en gång, inte direkt så att jag har fått någon färg nu men lyckades i alla fall inte bränna mig så det känns ju bra! Några gånger till så har jag nog fått lite färg åtminstone. Efter solningen har jag tvättat och pluggat hela tiden. Så det är ett stort plus i kanten! Ska åka iväg och handla med mamma om en och en halv timme, så då blir förmodligen hårfärgen också köpt, om jag vågar det förstås är lite tveksam till att göra det. Men det återstår en och en halv timme till pluggande innan en paus och sedan ännu lite mer pluggande innan jag tar kväller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: