Duschen nästa

| Postat i: My Life In Words
Vet nog varför jag var grinig igår.. Har nämligen blivit förkyld.. Inte direkt vad jag ville skulle hända nu. Jag har ont i halsen och i huvudet, jag börjar även bli lite täppt i näsan. Råkade även somna när jag kom hem, inte bra!! Jag kommer ändå förmodligen kunna somna ikväll för jag är så trött, men det är ju så att jag behövde plugga. Vaknade som tur var efter en halvtimme så har hunnit med och gjort lite i alla fall. Nu på kvällen har jag pratat med Daniel i en timme i stället för plugget för känner att jag inte orkar någe mer för dagen. Jag ska släpa mig in i duschen efter det här inlägget och sen kanske det till och med blir en nattmacka. Jag vet, det är inte alls bra och äta någonting innan man ska sova men är verkligen sugen på någonting så en macka är nyttigare än glass eller så. Dessutom förstörs min sovmorgon i morgon på grund av att vi ska träna på vår utklädnadsshow, och för tillfället vill jag bara sova ut! Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig för jag är ändå inte den som är pigg på morgonen. Det känns som att allt blir helt osammanhängade just nu, men jag orkar inte läsa igenom det jag har skrivit så det får bli som det blir. Puss och hej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: