Tråkigt - Roligt

| Postat i: My Life In Words
Woho! Sitter och gör hemtenta i geografin, men tyvärr är jag
lite uttråkad så sitter och sjunger lite till halft gamla partydängor
och dansar lite smått sittandes. Roligare har jag haft, men man
får det roligaste av det man har.

Svar: Vad kul! Priserna på maten beror ju på vad pundet är värt när ni är där. Nu ligger det på typ 11 kr. Men där jag har ätit är det inte alls så dyrt. På Carluccios som jag tipsade ligger priserna runt 8-10 pund, och det är riktigt bra kvalitet på maten där!



Hmm...Jag tycker att det är roligt att åka sådana där sightseeing-bussar. Då ser man mycket av centrala Lodnon på ca en timme. London eye är ganska tråkigt, och lång kö, så det föreslår jag inte. Fina museum finns det mycket av, Tate Modern och Natural History Museum är värt att se!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: