Dör bakisdöden

| Postat i: My Life In Words
I dag är jag så jäkla bakis, okej har haft mycket värre bakfyllor men om sanningen ska fram så brukar jag nästan aldrig bli bakis. Förutom att vara bakis så hade jag så kul i går när jag var i Vässan! Firade en av mina närmaste vänner som fyllde hela 20 år igår, vi var först hos henne där hon hade planerat lite lekar och gjort i ordning lite plockmat osv. Sedan bar det ner till stan och till bmb, dock tyckte jag inte det var så speciellt kul ute men det var underbart att träffa alla igen! Gick ganska tidigt ifrån krogen och vad som hände sen är private buissness och de som vet är de enda som behöver vet haha. Det bästa med kvällen var absolut när vi skulle ner på stan och vi stod i hallen för att ta på oss skor, jackor och annat som vi hade med oss. Då väljer jag nämligen att ramla/snubbla baklänges in i Angelinas bror rum och han får nästan dörren i bakhuvudet. Hahaha, så typiskt mig! Sa i alla fall förlåt och stängde dörren snabbt.
 
På-väg-till-västerås-redo
 
 
Utgångs-klar
 
Bakis...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: