Vad ska jag göra?!

| Postat i: My Life In Words
Som jag har skrivit förut så är jag en sådan som gillar att förändra mitt hår och igår så bokade jag tid hos min frisör. Nu är bara fråga vad tusan ska jag göra?! Det senaste halv året har jag gått från blont till brunt till rödish. Det jag vet att jag ska göra är att klippa av en bit av håret, men sen vet jag inte. Just nu tycker jag att jag har ganska mörkt hår och skulle gärna vilja bli lite ljusare till sommaren men vet inte om det kommer bli så bra... Alltså jag vill inte bli blond, utan ljusa upp det så det känns lite mer somrigt. Haha, det återstår och se vad som händer med håret, om någon har ett förslag får ni gärna kommentera. Måste bara tillägga att min frisör är så underbar! Hon väljer att jobba över bara för att jag ska få en klipptid, blir helt varm i hjärtat!
 
 Bilder från september till februari
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: