Which One?

| Postat i: My Life In Words
Eftersom jag fick tillbaka pengar på skatten från förra året så funderar jag på att unna mig ett par nike air max eller ett annat par nike skor, så har designat egna på nikes hemsida men nu vet jag inte vilka jag vill ha. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa då jag är en snåljåp och de skorna jag har hittat på kostar 1300-1600 kronor och jag brukar aldrig köpa så dyra skor hehe.. Så bara av tanken av att de kostar så mycket får mig att inte vilja köpa de. Haha, kanske ska önska mig ett par i födelsedagspresent också?
 
Nike skor är de som passar mina fötter bäst när det kommer till träning, i alla fall de jag har testat hittills, för jag är bred vid mina tår, har hög fotvalv eller vad det heter men är plattfotat. Japp, jag har knepiga fötter... Har ett par nike skor som är helt perfekta för mig men de börjar bli lite för utnötta nu.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: