Min rumpa är borta

| Postat i: My Life In Words
Sen jag började träna ordentligt igen i januari tycker jag min rumpa har försvunnit, den är borta.. Så nu måste jag börja fokusera på att försöka få tillbaka min rumpa! Dock ogillar jag att träna rumpa för jag får alltid sådan helsikes träningsverk så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Haha, i-landsproblem... Har börjat tappa centimeter runt midjan samt höfterna och det är där jag har lagt mitt fokus på så det känns bra, nu börjar jag som sagt få panik för jag tycker min rumpa har försvunnit. Har fler områden där jag tycker att jag kan bli av med överskottshull så att säga, men om jag skulle fokusera på allt för många områden samtidigt skulle jag bara ge upp. Eftersom jag vill inte vill få mindre rumpa så kanske det ändå går att fokusera på det med? haha, det är mitt mål i alla fall. På de pass jag går på så är det ändå lite fokus på rumpa så förhoppningsvis kanske jag bara behöver lägga till det i mitt egna träningupplägg.
 
Drömrumpor
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: