Jag förstår inte

| Postat i: My Life In Words
Vem vill seriöst vara singel?! Seriöst, jag förstår mig inte på folk som vill vara singlar. Om någon av er vill vara singel så är det ju absolut helt okej för mig, jag förstår bara inte hur man kan vilja vara det. Jag hatar det. Allting är så tråkigt, Jag har ingenting att se framemot eller längta efter. Såklart att jag försöker hitta på saker som jag vill göra men det är inte alls samma sak som att vara kär i någon eller längta efter någon på det sättet. Jag menar jag går ändå i sängs varje kväll helt själv och har ingen att prata med på kvällarna innan jag ska sova eller så. Ja, detta är ett depp-inlägg och så får det vara nu för det är så jag känne och det är detta jag tänker på för det mesta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: