Ännu en försenad!

| Postat i: London
Vaknade upp och hade samma morgonrutiner som igår, den ända skilnaden var att det var bara Sara som kom ner till frukosten med mig och Daniel, eftersom de hade sovit så dåligt så Johan inte orkade äta. Hade planerat att det skulle bli en shopping dag, men riktigt så blev det inte jag köpte mig i alla fall ett par träningskor för cirka 450 kronor! I Sverige hittade jag liknande från samma märke för minst 900 kronor. De är de skönaste träningskorna jag har haft!
Knatade runt en hel del sedan när vi åt lunch beställde jag pasta bolognese, efter 20 minuter kom servitören och sa att pastan var slut så jag fick ta en lasagne istället. Inte riktigt nöjd med det! Vilken resturang får slut på pasta mitt på dagen? Knas. Efter lunchen hittade vi en stripp-gata med bara en massa strippklubbar överallt.

Hittade även något cafe med konstiga tesmaker och ett cupcake-café som liknade vara något sorts gay liknande, det hängde nakna skyltdockor som var färgade i taket.



Senare på eftermiddagen begav vi oss till Imperial War Museum, som låg lite utan för själva stan. Det var någonting om andra världskriget och handlade om en massa flygplans om var med, så Daniel och Johan blev rätt glada. Om jag ska vara helt ärlig så blev nog Daniel gladast. Älskar min lilla knasboll!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: