Lördagen Den 31 Mars

| Postat i: London
Första dagen på resan till och i London började med att mamma skjutsade mig, Daniel,
Johan och Sara till Skavsta flygplats. Flyget gick inte förrän halv nio så käkade lite
innan vi gick till gaten.

Kom till Stansted flygplats tio och hämtade våra väskor. Problemet
nu var att vi inte hade bokat någon buss från flygplatsen till London, tur fanns det platser
kvar i en av bussföretagen och köpte också retur blijetter till flygplatsen. När vi hade
fått biljetterna så kom vi på att vi hade glömt att fråga när bussen gick, hon i kassan
sa lugnt och fint att den gick om fem minuter så det var bara att rusha till bussen
med handbagage och vanligt bagage.


Det tog cirka en timme innan vi kom in i London och jag var övertrött så hade setat
och snackat hur mycket som helst i bussen på väg dit. Efter vi hade hämtat våra
väskor från bagageutrymmet så skulle vi navigera oss från bussplatsen till hotellet
vilket inte var det lättaste och jag blev en aning sur då eftersom jag var otroligt
trött och vi hade ingen koll på vart vi skulle riktigt


Tog tunnelbanan till
något ställe där vi skulle byta till en annan linje, tyvärr visade det sig att den stationen
vi var på hade just den linjen stängd så tog bussen två stationer och trodde att vi
hade kommit rätt men även där visade det sig att vi skulle ha åkt en bra bit till.
Köpte nu en karta och frågade en på något hotell som låg i närheten hur vi skulle ta oss till vårt
hotell, vilket det nu visade sig bara ligga ito minuter ifrån där vi var så det var bara att
knata den sista biten.


Väl framme på hotellet och när vi hade checkat in längtade jag bara
efter sängen, men eftersom vi bodde på ett billighets hotell var rummet mindre än 18kvm och
man kände varenda fjäder i sängen eftersom det var bara en sängbotten och ingen madrass över.

fyfan vad kul !:D

Det blev inte det som jag rekommendera? Den där skräckhus grejen? haha. Vi borde va någon dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: