Sköna Fredag, Härliga Lördag Och Ljuva Söndag

| Postat i: My Life In Words

Har haft en super bra helg! Den började med att jag och Sara tog med mat till mig från Spicy och käkade, snackade lite skit, skrattade. Sedan gick hon på en teater och jag chillade hemma. Mötte sedan upp Sara vid nio och satt och snackade på stationen tills hennes buss kom, träffade även på Lövgren där! Var så otroligt längesedan jag träffade henne!

Lördagen började med att övningsköra och sola med mamma, sedan hem till Daniel men vi åkte snabbt hem till mig igen för att ladda ner F1 och kolla på det. Tyvärr cpade mitt internet så det tog hur lång tid som helst att ladda ner, så myste lite och råkade somna i en timme eller så. Vaknade v sju och pluggade lite innan vi tittade på Mission Impossible 4 och käkade glass med maränger! Så otroligt gott! Mös lite till och somnade vid två.

I dag degade jag och Daniel till två innan han stack till biblioteket och jag gick och simmade i 50 minuter. Nu är jag super trött, men ska försöka göra lite engelska och plugga lite teori innan jag tar chillkväll med film.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: