Den Sista Dagen Och Den Sista Natten

| Postat i: London

Tyvärr gick min dator sönder i går så hade ingen dator och var inte hemma, där av ingen uppdatering. Nu har jag fått låna mammas dator.

Onsdagen valde jag och Daniel att ta en lite sovmorgon, till nio! Skönt att få en timmes mer sömn, fast
så blev det väl ändå inte eftersom ingen av oss la oss så tidigt. Den här dagen var sista dagen och shopping dagen! Gick super mycket överralt och hittade en klänning, tre toppar och ett par shorts. Blev inte lika
mycket shopping som jag hade planerat eftersom Daniel och jag gjorde massor av annat under föregående dagarna. Daniel köpte sovinirer till sin familj, medan min mamma och bror fick varsin Toblerone, åt också
en sjujäklans god chokladtårta när jag och Daniel valde att fika istället för att leta reda på Sara och Johan.
Efter det åkte Daniel tillbaka till hotellet för han var på dåligt hurmör och var riktigt trött, så jag letade rätt på
Sara och Johan, köpte skjortor till Johan och sedan in på en pub och chillade järnet ett tag. Det var så
otroligt skönt att vila benen, jag hade nämligen världensträningsvärk i vaderna.

Sara och jag gick längst på stan, vi kom tillbaka till hotellet vid sju och jag hann väl med att ta
av mig mina skor och gå och kissa innan alla tyckte det var dags att äta. Så det var bara att snöra
på sig sina skor igen för att gå lite till. Gick till en intaliensk restaurang i närheten där vi bodde. Var
så sjukt gott! Åt också trerätters eftersom det var vår sista kväll och lyxade till det lite. Fick vila i någon
timme innan det var dags att bege sig till flygbussen, men mådde så otroligt illa efter restaurangen, fick kvälningar hela tiden. Väl vid busshållsplatsen fick vi vänta en timme innan bussen kom också, jag
sombara ville sova!

Somnade på bussen sedan i alla fall och när Daniel skulle väcka mig råkade jag kasta iväg
moblien en bit för jag blev så chockad, en snäll tjej lite längre fram tog upp det till mig.
Sov hela flygresan och i bilen hem till vässan.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: