Lagom Rolig Lördag

| Postat i: My Life In Words

Gårdagen spenderade jag först med Lisa och Sara, lite senare kom även in underbarling.
Hade inte träffat han på 6 dagar, vid nio åkte jag och han till hälla och köpte lite gott och sedan
'hem till han för att kolla på film och bara mysa. Så otrolig skön fredag! Vi vaknade halv elva
och åkte ner på stan vid två, för han skulle hem till Stockholm. Nu sitter jag i min ensamhet och försöker göra klart mitt matte prov, medan jag vet att jag inte kommer träffa Daniel förrän på tisdag igen, och mamma är hos Lasse. Det är en sådan där lagom rolig lördagskväll!

Gör lite annat mellan matteuppgifterna.
Jag kan bara säga att alla ni som har ett öga  för matte och verkligen förstår, ni är så lyckligt lottade!
Just nu läser jag matte B och har ingen aning om hur jag ska kunna klara matte C!



För mig är det här lika med SAY WHAT?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: