Ändrade planer

| Postat i:


Maten igår, så otroligt god! En av de bästa lasagner jag har ätit.


Nu på tåget, vatten och chai latte! Jag ät helt förälskad i chai latte, men det här är andra gång för i vinter jag dricker det.

Det blev lite ändrade planer. Sitter på tåget hem nu, jag stannade kvar i går också nämligen. Vi kom inte ner på stan förrän vid fem och så åt vi direkt så klockan var runt sex när vi började gå och kolla i affärer, dock stängde alla affärer vid sju nere på stan så vi åkte till Kistagallerian. Blev lite irriterad över att vi kom ner så sent, men vi hade det mysigt ändå och i varje affär vi gick till så gick vi ut efter någon sekund på grund av allt folk!

Jag sitter på tåget så här tidigt för att Daniel ska jobba och jag ska vara barnvakt med mamma klockan elva. Ändå ganska skönt att komma hem tidigt, men har blivit förkyld så får se hur mycket jag orkar med i dag. Jag hade tänkt att träna men blir alltid så nojjig så fort jag får lite ont i halsen så kommer nog bli att ligga hemma i sängen sen med kanske en film? Ska försöka dra med mamma och Saga i några affärer när vi ändå är barnvakt så har vi någonting att göra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: