Förkyld och fredagsmys

| Postat i:
Sorry för att jag inteuppdaterade något mer i går. Var helt slut efter barnpassningen fast hade riktigt kul! Hon är som en liten solstråle, ååh är nästan helt kär i henne! Hon är alldeles för underbar. Efteråt så åkte jag med mamma till Erikslund och tittade runt lite på rean men hittade inget. När vi kom hem mådde jag inte alls bra och låg i sängen hela kvällen

Jag mår fortfarande dåligt i dag men ska pallra mig ner på rean igen med mina bästa! Ikväll blir det fredagsmys hemma hos mig med tacos och får se om vi hittar på något mer. Hoppas jag bara inte blir sämre, har ingen lust att bli sjuk nu när det bara är några dagar kvar till nyår. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra än men vill helst inte ligga sjuk då. Dessutom hade jag tänkt att jag skulle gå till netonnet i morgon och köpa en fjärrkontroll till kameran. Så jag vill i alla fall orka med det. Måste börja avrunda nu för Johanna kommer med tåget halv så ska vi leta efter nyårsklänning och jag skulle vilja ha nya skor, både till vardags och till fest. Har inga riktiga festskor jag kan ha just nu, fast har nästa slutat köpa högklackade skor också för jag känner mig som en jätte då. Jag är runt 1.70 meter, så det är inte så super mycket men ändå tycker jag att jag blir för lång. Skriver senare kanske!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: