"Mammas Pojkar"

| Postat i:
Det har varit full rulle hela dagen. Först var SJ tåget fördenat sedan krånglade blåa linjen. Då kom hem till Daniel en timme senare än vad jag skulle. Åkte till hans mormor, hon är alldeles för söt! Hon kan vissa ord och meningar på svenska. Nu sitter Daniel och jag på tuben hem, har precis varit och tittat på "Mammas pojkar". Måste säga att den inte var lika bra som jag trodde att den skulle vara, men den hade några roliga scener. Ska bara hem och sova nu! Så jäkla trött. Lite roligt att jag börjar kalla Daniel mitt hem också. Jag ska förmodligen flytta hit till sommaren eller hösten, det beror lite på. Älskar verkligen Stockholm! Så fint och mysigt tycker jag! Men ska vara lite social med Daniel nu.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: