Mellandagsrea

| Postat i:
Hiho, ligger i sängen och väntat lite smått på att pojken ska vakna. Dock hat jag lite panik och skulle bara vilja ruska om han så att han vaknar. Vi ska ner på stan och jag ska få min julklapp. Och eftersom i dag börjar mellandagsrean så kommer det vara proppat med folk, vilket jag ogillar. Det tar hundra år att gå någonstans för alla ska gå så sakta, köerna är milslånga och det blir så stökigt för alla går och river bland alla kläder. Usch, nej reor är ingenting för mig. Det brukar oftast bli så att jag går till de nyinkomna kläderna och köper därifrån eftersom folket är på andra sidan av butiken. Jag kom på tidigare i morse att jag ska nog bara gå in i de butiker som inte finns i vässan, sen får det vara nog. Juste, igår fick jag en julklapp av svärmor också! Ett presentkort på H&M med 200 kronor. Super bra fast hade inte alls förväntat mig att jag skulle få någonting av henne.

Vi får se om vi hittar på någonting efter shoppingen annars tar jag och åker hem. Daniel ska jobba i morgon och på fredag så jag känner att jag inte orkar vara här och störa då och vad ska jag hitta på när han jobbar. Ska försöka väcka han nu då vi kommer i väg någon gång. Skulle gissa att det blir runt två eftersom klockan är snart halv tolv och Daniel brukar ta det lugnt när han inte har bråttom. Det brukar inte spela någon roll hur mycket jag försöker pusha på han.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: