Promenix

| Postat i:




Har precis kommit hem från min promenad och kan bara säga fytusan vad skönt det var! Trodde knappast att jag skulle komma ut och gå, för jag var så otroligt trött så att jag nästa höll på att somna i bilen från moster och det är bara 10 minuters resa med bil. Det blev otroligt kallt även fast jag hade klätt på mig rejält. Promenaden rensade även huvudet och behövde verkligen det efter att ha varit hos farmor och farfar, fick reda på lite saker vilket gör mig så jäkla irriterad! Tar och skriver ett inlägg bara om det någon gång om jag känner för det. Kändes bra för kroppen också, blir inte direkt "fit" genom att ligga i sängen! Så är lite stolt över mig själv!

Nu ska jag träna lite mage och armar sen duschen. Det blir att krypa ner under täcket sedan med en kopp te och titta på slutet av säsongsavslutningen av Filip och Fredrik.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: