Helgen

| Postat i: My Life In Words
I fredags var jag hemma hos Jennifer med några fina flickor,
där vi hade tre-rättersmiddag och massa mys.
Somnade runt tre på natten.

Lördagen vaknade jag hos Jennifer klockan elva av Joannas
knappande på sin mobil. Åkte hem halv ett för att sedan åka på
min kusins kalas, hon fyllde två så grattis på dig lilla sötnosen!
Övningskörde lite på vägen dit. Efter det åkte jag och mamma hem
och lagade mat, men hann precis koppla av innan jag skulle åka till Daniel
Övningskörde dit också. Kvällen bestog av spel, lite
jobbiga timmar och sen en underbar natt.

Daniel hade tänkt att han skulle upp tidigt på söndags morgonen så att
han skulle kunna somna på kvällen sen, men riktigt så blev
det inte. Han hade ställt klockan på kvart över åtta, men i stället
för att gå upp då somnade han om och gick upp klockan ett.
Nu är jag hemma och har nyss ätit fransyska
och pressad potatis och kolapaj.

Bild från i fredags som Joanna tog.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: