30-års Fest Och Annat

| Postat i: My Life In Words
Somsagt i helgen har jag varit i Stockholm, super mysigt! Dock tyckte jag att min
magvärk jag har haft hela helgen och fortfarande har, var lite smått onödig. Har haft
så sjukt ont i nedre delen av magen och varit illamående på kvällarna. Igår trotsa jag
min magvärk och åkte på 30-års fest, det var Daniels brors sambo som fyllde hela 30 år!
Det var riktigt trevligt med tanken på att jag inte kände någon där förutom Daniel, hans bror
och sambon. Kom hem vid två på natten och somnade direkt! Idag vaknade jag runt tolv och
tog det lugnt hela eftermiddagen, gick på kulturhuset ett tag sen vid sju åkte jag hem hit igen
till Västerås. Bortsett från min magvärk så har jag verkligen haft en toppen helg!

hehe ja men visst är det D: gillar den jag med !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: