Årets Första Dopp

| Postat i: My Life In Words
Igår tog jag mitt första dopp för i år! Otroligt kallt var det, eftersom vi bestämde oss för
att åka elva på kvällen och doppa oss, men nu är det avklarat. Längtar tills det blir bättre
väder och varmare! Det var Sara som skjutsade oss, eftersom hon tog körkortet igår,
är så glad för hennes skulle! Hon var så otroligt nervös över det.

Efter doppet åkte vi hem till Johanna igen och kollade på film tills Sara och Johan skulle
iväg och skjutsa hem Elin och hennes kompisar, som hade varit på någon fest. I dag var
Johan snäll och skjutsade hem mig när han skulle åka och besikta sin lägenhet, så tråkigt
att alla filurer har flyttat nu!

Så på eftermiddagen har jag varit på lyfttekniksutbildning från 13-16. Här hemma har jag
pluggat körkortsteori, dock var jag nära på att somna några gånger! Under sommaren kommer
boken bli min nya bästa vän! Nu ska jag duscha och försöka gå och lägga mig tidigt. Blev en
sen natt igår och en tidig morgon. Imorgon ska jag upp tidigt med för ska åka till Stockholm halv
elva och vara där hela helgen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: