Cityfestivalen

| Postat i: My Life In Words
Hänt massor sedan sista gången jag skrev. Midsommar, åkt till Stockholm, planerat inför denna helg och gått och blivit förkyld. I dag övningskörde jag på förmiddagen också, gick inte så bra. Höll på att krocka. Just nu håller jag på att vila upp mig inför ikväll, det är ju nämligen cityfestivalen ikväll. Jag ska dit och kolla på när Angelina och Joanna dansar, vid åtta ska Kapten Röd spela och senare drar nog jag och Angelina till Pluto Tältet för där ska Adrian Lux spela!
 
Imorgon drar jag på roadtrip med Elin, Lisa, Johanna och Sara. Har bokat tältingplats i Hargshamn, dock
verkar det ganska öde där. Det var otroligt billigt att bo där jämnför med alla andra campingplatser i närheten, men det kommer säkert bli super bra! Blir borta hela helgen så det kommer troligtvis inte bli någon mer uppdatering.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: