Nationaldagen/Plexfestivalen

| Postat i: My Life In Words

Igår var det nationaldagen och flexfestivalen på Hässlö. Det var sjukt mycket folk, dock var jag inte på så bra festhumör och dessutom så kunde jag inte dricka något för jag hade körlektion idag på morgonen. Åkte hem till Daniel lite efter tolv, men somnade inte förrän två, halv tre. Så jag var ganska trött när klockanringde tio över sju i morse. Tur som var gick det bättre än väntat på körlektionen och efter det la jag mig igenoch sov till två. Under eftermiddagen och kvällen så har jag gjort lite ärenden tills i morgon då min älsklingtar studenten! Och nu blir det att sova för min del, är fortfarande otroligt trött!

PLEX blir av i år igen, den 5e juni kl 20.00 smäller det på Hässlö elevboende. Säg till alla du känner och gör det till årets sjukaste kväll i Västerås!
Evenemang finns på facebook.
https://www.facebook.com/events/208481062609578/

O

PLEX blir av i år igen, den 5e juni kl 20.00 smäller det på Hässlö elevboende. Säg till alla du känner och gör det till årets sjukaste kväll i Västerås!
Evenemang finns på facebook.

https://www.facebook.com/events/208481062609578/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: