Nice Cucumer, Honey!

| Postat i: My Life In Words
Dagen har varit super skön! Som sagt har det varit underbart
väder och jag har varit på bättre humör än på flera dagar!

På eftermiddagen så hittade jag en god själ! Nämligen Frida!
Det var super kul att träffa henne, eftersom det inte är alls ofta
jag brukar träffa henne. Det måste verkligen ändras på!
Hon hjälpte mig med min skräcknovell som ska in på söndag,
nu är det bara finslipet kvar. Tack så mycket för hjälpen!
Det skulle inte alls blivit lika bra utan din hjälp!


Min typ av humor har du också!
Tack så mycket för allt vännen!

Det var kul att träffa dig också! :D

Sv. Vad kul att du tycker det :).

Ja det är den men också tagen så, en blandning :).

Sv. Kollade på fel bild, den på mig och min ponny är riktig och tricket kallas buga, ljuset är redigerat ytterst lite :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: