Helgen I Ord

| Postat i: My Life In Words

Ja, nu var det någon dag sedan jag uppdaterade. Jag skulle egentligen ha åkt till Jessica i fredag och haft myskväll med några tjejer, men riktigt så blev det inte. Hade ont i halsen när jag vaknade och blev bara värre under dagen så bestämde mig för att stanna hemma. Elin kom en stund till mig för att prata ut på eftermiddagen, sen var det bara att försöka krya på sig till lördag.

På lördagsmorgonen mådde jag sämst, men efter ha tryck i mig några ipren så mådde jag lite bättre och vid fyra åkte vi till min moster för att fira mig. Har ju inte fyllt än, men på tisdag smäller det! Senare på kvällen åkte jag och Daniel hem till han och spelade monopol hos Billy. kom faktiskt två och jag blev otroligt överraskad över det!

I morse när jag vaknade hade jag så ont i halsen och var så törstig, men kunde inte dricka något för halsen bara protesterad. Hela dagen i dag har jag legat och sovit och vilat, men mår inte bättre. Så i morgon blir jag hemma från skolan.

I lördags fick jag super fina margarita glas, ska lägga upp blid på de sen.
I'm in love with them!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: