Planer Och Långhelg

| Postat i: My Life In Words

Onsdag i dag och nu är det långhelg! Så otroligt skönt det ska bli, men har dock
specialidrott/idrott och häsla prov på måndag samt nationella i matte om en vecka,
så förmodligen kommer min långhelg bestå av massor av plugg. Jag har i alla fall klämt in
några roligheter! Som i morgon ska jag till Johanna och ha det bäst, fredag firar jag och min älskling   1 år! så hoppas fortfarande att vi träffas då, sen på lördag blir det eventuellt filmmys
med mina allra bästa vänner! Nu gäller det bara att alla planer håller sig.

I dag hade jag och Joanna vår sista franska lektion, känns så underbart att slippa dubbeltimmes
lektioner i franska. Jag har också gjort klart min sista psykologiuppgift för det här läsåret!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: