Härligt Väder För Utekväll Med Vänner

| Postat i: My Life In Words

Senast jag blogga var ju i måndags och efter det har jag bara
haft massor av plugg, betygen sätts nästa fredag så alla lärare har bara
köttat på med nya saker hela tiden! Börjar bli klart med allt nu har en
film och spela in och en redovisning på måndag sedan är det slut för denna
termin! Sen blir det att råplugga för körkortet, ååh, vill verkligen bara ta
det här och nu. Så jag slipper tänka på det sen.

Måste bara älska vädret också! Hela denna vecka har det varit ljuvligt väder!
Så underbart, ska absolut inte klaga! I kväll bär det av till Hässlö för lite skoj,
och imorgon åker jag och mina fina flickor från klassen till Stockholm och sedan
mys framför esc och heja fram Loreen! På söndag kommer min kära mamma
hem igen också! När det är morsdag och allt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: