Apr. 17,2013

| Postat i: My Life In Words
Ååh, är så jäkla fint väder skulle bara vilja gå ut och ta en pw, men vågar inte det för mitt huvud väger bly och är förkyld. Har varken tränat eller varit ute och gått sedan i torsdags så även fast jag är förkyld så sprallar det i benen och jag vill träna. Överväger faktiskt om jag ska ut och gå i alla fall även fast jag vet att jag bara kommer må sämre i morgon och jag vill verkligen vara frisk till helgen för vi ska fira Lisa. Jag menar klockan är åtta och det är blå himmel, helt underbart! Nu börjar jag längta till sommaren också med massor av ljusa kvällar och bara njuta, ååh! Tänk att sitta ute och grilla och mysa, eller göra någonting helt annat. Försöker dessutom att plugga men det går inge vidare bra, har tankarna på allt annat än plugg för tillfället. Kollar runt på massor av kläder istället för att plugga, vilket är mycket mer roande än att plugga. Men ska försöka ta ett sista ryck nu innan det är dags för Grey's och efter det blir det att sova! Pusspuss
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: