Det går inte alltid som planerat

| Postat i: My Life In Words
Igår var det meningen att jag skulle åka till Ransta för att träffa äta och mysa hos Lisa på kvällen, men det blev inte riktigt så. Fick åka till familjeläkaren och fick sedan remiss till ortopeden på akuten för att kolla min arm. Det började med stickningar i armen och under hela dagen hade jag så jäkla ont så ringde till familjeläkarmottagningen och de tyckte jag borde kolla upp armen för jag kunde inte alls använda armen. Fick tid klockan tre hos familjeläkaren och vid tio på kvällen kom jag hem från akuten, så det var min roliga fredag. De hittade inget fel så det ända jag kan göra är att äta smärtstillande och vänta till måndag då jag ska ringa till min sjukgymnast och höra om vad hon tycker att jag ska göra och om hon vill kolla på armen. Är helt stel och det känns som att jag har tappat all kraft i armen. Det är samma arm som gick ur led för ett halv år sen så det är irriterande eftersom jag precis har fått tillbaka kraft och stabiliteten i axeln och armen. Förhoppningsvis går det över och att jag inte behöver träna upp allt igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: