Håller på att bli vuxen

| Postat i: My Life In Words
Jag kom hem för lite mer än en timme sedan och är så otroligt trött, tror faktiskt att jag håller på att bli förkyld. Om jag inte är förkyld nu så är det väl stora chanser att jag blir det för mamma ligger hemma och är sjuk nu. Idag vaknade jag och Daniel vid tio så låg vi och myste i sängen framför F1. Vi låg och kollade klart på kvalet som vi började titta på igår kväll/natt, vi somnade då så vi fortsatte att titta på det i morse. Vid ett mötte vi Billy och Mathilda på centralstationen så åkte vi iväg på två stycken lägenhetsvisningar. De funderar nämligen på att köpa en lägenhet i Stockholm och om det blir så kommer jag och Daniel förmodligen också bli deras inneboenden, spännande spännande. Det var i alla fall kul att gå och titta på de även fast det inte var några som vi riktigt var intresserade av då ena var ganska långt bort och det var dålig kommunikationer och den andra var hade ett för litet rum. Känns verkligen som att man börjar bli vuxen nu, lite läskigt men samtidigt så längtar så otroligt mycket till att flytta hemifrån och klara sig själv. Vi kommer troligtvis kolla på fler lägenheter om det går som det ska. Så det är det vi har gjort idag, nu ikväll ska jag försöka plugga lite och har tänkt att gå och lägga mig tidigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: