Igår och idag

| Postat i: My Life In Words
Halloo, har varit hemma både igår och idag för är förkyld som jag anade att jag skulle bli. Igår var jag somsagt till tandläkaren och hade inga hål så det är väl skönt, annars var det bra tandläkaren ville att jag skulle börja använda tandtråd och tjatade massor om det hela tiden jag var där. Sen igår så pluggade jag lite och blev klar med två saker, så nu är de ur vägen i alla fall. Idag har jag varit på informationsmöte om sommarjobbet sen har jag varit hemma och möblerat om, har fått en ny soffa. Eller nja, ingen ny soffa har fått Lasses gamla för mamma och han har köpt en ny till vardagsrummet. Annars har jag inte hunnit gjort så mycket mer ikvällm ska försöka läsa en bok som skulle varit utläst för längesedan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: