Mar. 27, 2013

| Postat i: My Life In Words
 

 
 
Idag har jag och mamma varit barnvakt till två av mina kusiner och det har i stort sätt saker att göra hela tiden när de var här. Hela förmiddagen har vi bakat och det blev helt kaoos! Så medans mamma och flickorna bakade gick jag och städa undan allt som inte behövde vara på bordet, haha klarade verkligen inte av att det var så stökigt. Efter lunch gick vi ut på en långpromenad för att få Saga att somna, men det ville hon inte riktigt så vi gick till löga så de fick leka av sig lite och så hittade vi lite tussilagon som Felicia plockade, det börjar verkligen likna vår nu!! Efter att småttingarna hade åkt hem så kom Sara hit och satte på sig sin balklänning och åh så fin hon var, blev tårögd!! Så i natt ska jag gå och möta henne så ska hon sova här.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: