Något som har irriterat mig den är veckan

| Postat i: My Life In Words
Vet seriöst inte var jag ska börja någonstans! Har varit irriterad på folk stora delar av veckan, eller det började i torsdags och sen har det bara trappas upp ännu mer hela tiden. Jag är så skjut trött på folk som har dubbel moral och på människor som uttalar sig saker om hur jag prioriterar mitt liv men inte säger det till mig. Om någon har en åsikt över hur jag prioriterar mina saker så kom gärna och säg det till mig så kan jag förklara varför jag prioriterar som jag gör! Och snälla acceptera bara hur jag väljer att leva mitt liv, var då glad över att du inte prioriterar som jag gör och låt mig göra dumma val då! Man lär sig efter sina misstag. Jag lovar jag kan ta era åsikter om mig för jag har redan varit på botten. Sen blir jag irriterad över folk som har svårt att växa upp och har svårt för att stå för sina uttalanden. Skaffa stake och väx upp för fan. Du är en vuxen människa men tyvärr så beter du dig som ett jälva barn, tror alla hellre vill bli sårad av sanningen än sårad av massor av skit lögner som gör det lättare för dig att komma ur en svår situation. Det är alldeles för egoistiskt särskilt om du precis har älskat den personen du väljer att såra. Det där med stå för sina uttalande, jag förstår verkligen inte hur svårt det ska vara att stå upp för de! Någon snäll själ som förstår det får gärna förklara det för mig, jag menar då inte att personen som förstår inte vågar stå upp för sin uttalanden utan att den helt enkelt förstår det. Jag har otroligt svårt för att vara glad mot en person som jag är irriterad på just för det tillfället, för mig fungerar verkligen inte det. Och jag förstår inte heller varför man vill låtsas om att vara ens typ bästa vän när man har någonting emot den. Nej, jag vet att jag är långt ifrån perfekt själv men eftersom det är min blogg för jag yttra mig om det jag känner för och just nu irriterad mig det jag har tagit upp nu så otroligt mycket.
 
Just nu skulle jag inte alls ha några problem att "break your face"!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: