Snälla samarbeta nu bara!

| Postat i: My Life In Words
Kan min mage inte bara samarbeta med mig lite?! Orkar verkligen inte ha ont nu! Det räcker med att jag har haft det hela helgen! Jag har mått bra hela dagen förutom nu, för nu strejkar den igen. Förmodligen är det bara för att jag har suttit och skrivit en hel inlämning nu ikväll, men var ju tvungen hade inte direkt något val. Alla rester ska in senast i morgon och eftersom jag hade så ont i magen igår så kunde jag inte sätta mig och göra den då. Den är inskickad nu i alla fall och har bara lite små fix på två andra inlämningar, men det går fort och göra. Så det får jag göra imorgon för nu ska jag ta en magkatarr tablett och ta en dusch innan jag ska lägga mig.
 
Puss och hej från en tjej med magont!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: