Snart Sambos

| Postat i: My Life In Words
Jag har bara tagit det lugnt idag, hade fruktansvärt ont i magen igår kväll trodde jag skulle bli magsjuk men som tur är blev jag inte det. Dock tror mamma det är magkatarr igen så har tagit tabletter mot det så har inte så ont i magen för tillfället. Det var ju meningen att jag skulle möta upp Sara i natt men blev ju inte så på grund av magen och hon tog taxi hem hit så det gick ju bra ändå. Hela förmiddagen kollade vi på Keeping Up With The Kardashians och Awkward och nu på eftermiddagen har jag varit nere på stan med mammi. Hon skulle köpa en sambo-present till Dennis och Cassandra så jag följde med och sedan tog vi en fika när vi ändå var nere på stan. Det var mysigt med egentid med mamma. På tal om sambos så har jag och Daniel fått en studentlägenhet i Stockholm!! Jag blir helt till mig när jag tänker på det, vi ska skriva kontrakt och få nycklarna någon gång nu i veckan som kommer. Så spännande det ska bli! Så nu har mamma tagit upp några lådor från förrådet som jag ska kolla igenom så jag vet vad vi har och vad vi behöver köpa tills vi flyttar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: